17 april 2008

Vi koser oss

Ask - byfjellene i bakgrunden.


Simon har fått ny flott sykkel.


Barnebarn er en guds gave til oss besteforledre. Vi koser oss sammen med dem og følger spent med utviklingen. Forleden dag hadde vi besøk av Simon (3år) og Anna (1år). Simon er blitt veldig flink til å snakke og vi forstår nesten alt han sier til tross for ganespalten. Anna løper omkring - hun begynte å gå i forrige måned. Ellers nyter vi disse nydelige vårdagene og ser at det spirer og gror rundt oss. Har vært på Haukeland til samtaler og alt går rette veien. Skal ikke på ny kontroll før om 3 mnd. Har ikke hatt behandling siden begynnelsen av desember så nå stoler vi på Herren. Sakte men sikkert blir jeg mer meg selv igjen. Orker stadig mer, går lange turer med Pia og klarer å gå oppoverbakker uten å stanse flere ganger for å få puste. Jobber noen timer en gang i uken på misjonskontoret og ser at der også gjør jeg framskritt. Gud er God - Halleluja.








10 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Wenche så kjekt å høre at det går bra med deg. Tenker masse på deg.. så kjekt at du klarer å gå på tur. Lykke til vidre. Klem fra småen

Janne Kathrine sa...

Kjekt å høre fra deg, har tenkt mye på deg siste uken. Håper alt står vel til med deg også. Lenge siden sist. Jeg kan ikke kjøre bil så jeg er litt låst angående det å farte rundt, men jeg blir stadig bedre så kanskje det ordner seg snart? Klem fra Wenche

Wimèn sa...

Heisann, det var ikke Janne som sa det, det var meg....pussig. Datakrøll ?????

Wenche

Anonym sa...

Hei storesøster
Så UTROLIG kjekt å se at du er på nett igjen. Vi gleder oss med deg over den fantastiske utviklingen du har hatt i den siste. Nyt godværet, vi tenker fremdeles masse på deg. Stor klem fra Tove E.

Anonym sa...

Hei Wenche.
Så godt å høre at du blir bedre for vær dag som går. Her går det sånn opp å ned. Men mine tanker er hos deg å at du skal bli bra.
Klem fra småen

Anonym sa...

Legg deg nå min kjære
Dagene er omme
Legg deg ned i blomstret eng
Evig natt vil komme

Sov litt nå min kjære
Mørket holder vakt
Legg deg ned på iskald eng
Svøpt i drømmers prakt

Drøm litt nå min kjære
Tankene de svever
Legg deg ned på mystisk eng
Paradiset lever

Hvil i fred min kjære
Sjelen viser vei
Legg deg ned i himmelsk eng
Roen fyller deg

Savner deg min kjære
Minnet er mitt smykke
Kneler ned i håpets eng
Bønn om evig lykke

Klem fra Marion

Veronica Loise sa...

Oppdatering: mamma falt om i anfall torsdag 1mai og fikk påfølgende hjertestans. Hun ble bevisstløs og våknet aldri mer. Samme natten sluttet hun å puste selv også og lå på respirator videre.
Fredag fikk vi samlet alle fra familien og tok farvel med vår kjære mamma og hadde en trist men fin stund med henne før vi slo av respiratoren. Midt i vår avskjeds-sang til henne sluttet hjertet hennes å slå og mamma fikk gå videre til den himmelske bolig der vi skal treffe henne igjen en dag.

Hvil i fred mamma. Elsker deg!
*klem*

Anonym sa...

Hvil i fred min venn. Vi sees igjen

Hilsen Småen

Anonym sa...

I Herrens händer, i Herrens händer
Där får jag vila, Där är jag trygg.
Det kanskje stormar rundt omkring mej
Men i Herrens händer, där är jag trygg.

Som när en fågel med bruten vinge,
vil flyga hem men inte kan.
Så kändes alt, ingen vind som bär mej
Nu flyger fågeln som før jag fann.

I Herrens händer, i Herrens händer
Där får jag vila, Där är jag trygg.
Det kanskje stormar rundt omkring mej
Men i Herrens händer, där är jag trygg.

Om du behøver no`n som går med dej
Dit ingen annan har gått førut
Så finns det en som bär din børda
Han finns hos dej til livets slut.

I Herrens händer, i Herrens händer
Där får jag vila, Där är jag trygg.
Det kanskje stormar rundt omkring mej
Men i Herrens händer, där är jag trygg.

Janne Kathrine sa...

Savner deg mamma...