13 mars 2007

Har du hilst på David?




Siste skudd på stammen, en kjekk prins med det kongelige navnet David, sønn av Veronica og Fred Ruben. Født 6.mars 2007. Storesøster er Carina. Vi er verdens heldigste mormor og morfar. Det er ikke så lenge siden at vi så langt etter dem som var blitt besteforeldre - nå på under 2 1/2 år er vi blitt mormor og morfar til 4. Jammen er vi heldige.



Har du sett en slik "tøff gutt" med piggsveis, blått klart blikk på verden og et lite smil til dem som trenger det. Han er i ferd med å innta sin plass - vår skjønne, lille David.


Du er varmt velkommen til oss! Da vi besøkte dem på klinikken kom vi rett fra jobb og hadde glemt kamera. Da jeg besøkte dem i går kom jeg også rett fra jobb - uten kamera - derfor har det gått noen dager før David ble presentert her - men så fant jeg ut at jeg kunne "stjele" bilder fra Veronica og Majs blogg slik at jeg også kunne få presentere gullgutten vår. Vi gleder oss til å bli nærmere kjent med deg, David.


1 kommentar:

Veronica Loise sa...

Hei mamma.
Det er veldig greit å kunne låne litt bilder fra hjemmeside ja.. Nå har det kommet flere bilder på min side i dag ;)
Takk for at dere trår til og hjelpe med litt barnepass.. det er sårt trengt da David velger å være våken store deler av natten her...

Klem fra nybakt 2barnsmamma Veronica