14 mai 2007

Kos og grillhelg

Lørdag ble en travel dag, for meg i alle fall. Eneste avtale jeg hadde gjort var å passe Simon noen timer mens Maj og Kjell Arne skulle jobbe dugnad hos noen venner. Timen før de kom, kom spørsmålet om jeg ikke kunne ha Anna også. OK - for noen timer skulle vel det gå greit. Så kom Veronica med Carina. Om jeg ikke kunne passe henne også så hun fikk dra på Ikea. Jaja, tar du den så tar du den. Så ringte Fred Ruben om ikke Borghild kunne være med han og faren som skulle låne graven i garasjen. Det er jo bare kjempekoselig. Så de kom først, og heldigvis for det, for Borghild steppet inn med en gang og hjalp meg å se til Simon og Carina så jeg fikk laget litt kaffe og gitt Anna mat. Så dukket omsider Maj og Kjell Arne opp og hakk i hel kom Veronica og David. Så var vi fulltallig. På kvelden laget vi pizza og alle satt sammen rundt bordet og samtalte så kjekt om alt og ingen ting. Det er så koselig. Da trives jeg som aller best, å sitte med gode venner og familie og småprate. Så tusen takk Borghild og Aksel som kom så spontant og ble med oss denne lørdagenen.


Simon og Carina leker i sanden.


Lørdag fanget jeg en edderkopp til Simon. Tenk deg, JEG fanget en edderkopp, slå den Bente. Tror jeg var mye kryere enn Simon. Og den var ikke så liten heller.....

Simon og traktoren. Han var temmelig skeptisk, Traktoren var diger. Så fikk han se hjulene - "skitten" ropte han og pekte. Bonden var akkurat kommet opp fra markene så skitten var den, ja.

2 kommentarer:

Janne Kathrine sa...

WOW! Eg e imponert over edderkopp fangingen din! RESPEKT! : )

Veronica Loise sa...

Signerer Janne.. Og så vil jeg takke for at du tok hånd om Carina mens jeg var på Ikea.. det var VELDIG nyttig for meg. Jeg fikk kjøpt alt jeg skulle ha og kunne dra hjem med lettet hjerte..

Du er en god mor og en herlig mormor!